Община Варна за втора поредна година участва на туристическо изложение във Вроцлав International Tourism Trade Show. Събитието, организирано в арена Tarczyński Arena, привлича изложители и посетители от цял свят и предоставя платформа за нови туристически възможности и дестинации.
На щанда на Варна се представят рекламни материали на полски език, които информират посетителите за природните забележителности и културните атракции в града. Сувенири и карти също се предлагат, с цел да се популяризират безплатни пешеходни турове, събития и туристически маршрути. Специален QR код, подготвен от дирекция „Култура и духовно развитие“, препраща към сайта visit.varna.bg за информация относно културния календар на Варна.

Виртуална реалност и културни преживявания
Тази година Община Варна добави интерактивен елемент с помощта на специални очила за виртуална реалност. Посетителите на туристическо изложение във Вроцлав могат да разгледат емблематични обекти от Регионалния исторически музей, като по този начин се създава иновативен начин за популяризиране на културното наследство на града.
Повишен интерес от полския пазар на туристическо изложение във Вроцлав
Полските туристи проявяват засилен интерес към спа и уелнес услугите, които предлагат курортите край Варна. Здравният туризъм също е на фокус, а изложението предоставя възможност да се укрепят връзките с този ключов пазар. Варна се рекламира като целогодишна туристическа дестинация, която съчетава културни, спа и спортни преживявания.
Директни полети стимулират полските туристи
Директните полети между Варна и големите полски градове като Варшава, Краков, Вроцлав, Гданск и Катовице улесняват достъпа до града. През лятото четири авиокомпании осигуряват редовни полети, което води до ръст на туристите от Полша.