Поради значителното търсене, Lufthansa удължава услугата с Airbus A380 от Мюнхен до Банкок до 25 април 2025 г. Lufthansa наскоро отбеляза 65 години свързване на Тайланд с Германия.
Авиокомпаниите на Lufthansa Group в момента извършват до 31 седмични полета между Тайланд и Европа.
Lufthansa разширява обслужването с Airbus A380 по маршрута Банкок-Мюнхен за празника Сонгкран
Lufthansa, водещият превозвач на Германия, обяви разширяването на своята услуга с Airbus A380 по маршрута Банкок-Мюнхен за пиковия празничен сезон Сонгкран.
В отговор на нарастващото търсене през този ключов период на пътуване, Lufthansa ще използва своите водещи самолети по този маршрут, осигурявайки на пътниците луксозно и комфортно летене между двата големи града.
Airbus A380 – простор и удобство за дълги полети
Airbus A380, известен със своите просторни кабини, авангардни удобства и най-съвременна технология, ще бъде включен за допълнителни полети от началото на април 2025 г.
Това съвпада с годишния фестивал Сонгкран в Тайланд – едно от най-значимите културни събития в страната, което привлича милиони туристи от цял свят.
Изявление на Lufthansa за новата услуга
„A380 предлага несравним комфорт и капацитет и ние сме уверени, че нашите пътници ще оценят допълнителното пространство и първокласното обслужване, докато пътуват по време на натоварения новогодишен период в Тайланд.“, заяви Фелипе Бонифати, вицепрезидент за Азиатско-тихоокеанския регион.
Ангажиментът на Lufthansa към подобряване на пътуването
Решението на Lufthansa да продължи внедряването на най-големия пътнически самолет в света A380 за сезона Сонгкран е част от постоянния ангажимент на авиокомпанията да подобрява изживяването на своите пътници.
- С широкофюзелажния си дизайн и най-модерна технология, Airbus A380 е идеален за полети на дълги разстояния, осигурявайки на клиентите повишено ниво на комфорт.
Относно Lufthansa Group
Lufthansa Group е авиационна група с глобални операции.
- С над 100 000 служители, Lufthansa Group генерира приходи от 35,4 милиарда евро през финансовата 2023 година.
- Основният бизнес сегмент на компанията са пътническите авиолинии, докато други ключови сегменти включват логистика, поддръжка, ремонт и основен ремонт (MRO).