ТОП 100 на най-добрите хотели в България

Министърът на туризма връчи грамотите на отличените в класацията BestHotels.bg

Министърът на туризма Мирослав Боршош връчи грамотите на най-добрите хотели в България, класирани от платформата BestHotels.bg

„ТОП 100 на най-добрите хотели в България“

Рейтингът „ТОП 100 на най-добрите хотели в България“ има за цел да отличи хотелите, постигнали и поддържащи най-високо ниво на удовлетвореност на гостите през изминалата година. Най-добрите хотели можете да видите ТУК.

 „За мен е чест да връча тези награди и да съм ваш гост. В мое лице ще имате отговорен и отдаден партньор. Задачата ми ще бъде да защитавам вашите интереси, да решавам вашите проблеми. За мен е удоволствие заедно да градим имиджа на България“, заяви Мирослав Боршош по време на церемонията.

Top 100 Best Hotels in Bulgaria

Top 100 Best Hotels in Bulgaria е инициатива на Хотелския форум у нас, а подреждането на хотелите в класацията се осъществява на базата на над половин милион оценки и коментари, които техните гости са направили в различните платформи за резервации. Елементите на алгоритъма за класиране включват също и класификацията на хотела, типа му – градски, спа, морски, планински и развлекателен и други.

 „Знам, че хотелите са като ваш дом, а екипите са ви семейство и наистина не може да е по друг начин. Благодаря за доверието, с което ме посрещате във вашия дом и вашето семейство“, допълни министърът.

Сред наградените имаше представители на всички основни категории – от бутикови хотели до големи луксозни комплекси, които са впечатлили своите гости с отличното ниво на предлаганите услуги и комфорт.

качеството на хотелските услуги

През 2024 г. за втора поредна година е нараснало качеството на хотелските услуги в България, сочи проучване на Хотелския форум.

Индексът HotScore, който измерва удовлетворението на гостите на хотелите в България, се повишава с 0,9 пункта до 72,4 пункта – ръст, който макар и малко по-нисък от миналогодишния (1,5 пункта), все пак очертава стабилна положителна тенденция по отношение обслужването, коментират от организацията.

Ръстът е окуражаващ, защото ясно показва, че въпреки редицата предизвикателства, пред които е изправен секторът, като скок на цените на основни стоки и услуги, липсата на работна ръка, политическата несигурност и други негативни фактори, качеството на хотелската услуга расте, изтъкват от Хотелския форум. 

Свързани публикации
Общо
0
Споделете