Министерството на туризма стартира международна рекламна кампания
международна рекламна кампания на България
Министерството на туризма започна широкомащабна международна рекламна кампания в National Geographic и 24 Kitchen – част от The Walt Disney Company LTD и Warner Bros.. Тази телевизионна реклама цели популяризирането на България като привлекателна дестинация за конгресен, кулинарен и винен туризъм.
➡ Кампанията стартира днес в девет държави и ще продължи до края на април.
➡ Успоредно с телевизионната реклама се провежда и дигитална кампания в YouTube, използвайки популярния формат pre-roll с нови видеоклипове.
Телевизионна реклама в 9 стратегически пазара
📺 Медийното партньорство включва излъчване на 2430 рекламни спота в 9 ключови пазара в Европа.
📌 Каналите и държавите:
✔ National Geographic – Великобритания, Франция, Полша, Германия, Испания.
✔ 24 Kitchen – Нидерландия, Сърбия, Словения, Хърватия.
📌 Над 50% от рекламите ще бъдат излъчени в прайм тайм, за да достигнат максимално широка аудитория.
Фокус върху винения и MICE туризъм
„Това е поредна стъпка в стратегията ни да представим България като дестинация с богат културен и кулинарен потенциал. Виното и гастрономията, заедно с конгресния туризъм (MICE – Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions), са ключови елементи в развитието на туристическия ни сектор. Партньорството с National Geographic и 24 Kitchen ни дава възможност да достигнем до милиони пътешественици, търсещи автентични и вдъхновяващи дестинации“, заяви министърът на туризма Мирослав Боршош.
Специално заснети рекламни клипове
🎥 Екип от National Geographic прекара няколко дни в България, за да заснеме два 30-секундни видеоклипа, промотиращи страната ни в направленията:
✔ „Вино и гастрономия“ – акцент върху богатата традиция и качествени вина на България.
✔ MICE туризъм – представяне на страната като модерна дестинация за бизнес събития и конференции.
Дългосрочно партньорство с National Geographic
Министерството на туризма и National Geographic имат успешно дългогодишно сътрудничество. Настоящата кампания е част от Годишната програма за национална туристическа реклама и цели да:
- Утвърди България като привлекателна и сигурна туристическа дестинация.
- Привлече туристи през цялата година.
National Geographic – доверие и глобален обхват
National Geographic е една от най-влиятелните световни медии, достигаща 760 милиона домакинства по света.
Медия №1 по потребителско доверие, насочена към любителите на пътешествия, култура и природа.
С тази международна рекламна кампания на България страната ни затвърждава позицията си като топ дестинация за винен, кулинарен и конгресен туризъм в Европа!