Последни новини
Еврозоната – нов шанс за по-силен и конкурентен туризъм в България

Еврозоната – нов шанс за по-силен и конкурентен туризъм в България

Еврозоната – нов шанс за по-силен и конкурентен туризъм в България. Това подчерта министърът на туризма Мирослав Боршош по време на официалния старт на националната информационна кампания за въвеждането на еврото у нас. Събитието се проведе в Бургас и събра на едно място министър-председателя Росен Желязков, представители на правителството, Българската народна банка, Европейската комисия, местната власт и туристическия бизнес.

Туризмът – готов за еврото

Според министър Боршош туристическият сектор е сред най-подготвените за приемането на европейската валута. „Бизнесът отдавна чака еврото у нас. Ние вече изчистихме ключови въпроси и сме тук, за да дадем ясни отговори защо, как и кога ще се случи този процес“, заяви той.

Ползите за туризма от присъединяването към еврозоната включват:

  • повече стабилност и доверие към дестинацията;
  • по-силен международен имидж на България като модерна европейска държава;
  • предимства за бизнеса чрез намаляване на разходи и рискове;
  • по-лесни и предвидими пътувания за туристите;
  • благоприятна среда за устойчиви инвестиции.

Национална кампания за информираност

Форумът в Бургас е първото събитие от поредица срещи в страната, посветени на присъединяването към еврозоната. Кампанията върви под мотото „Единството е сила“ и цели да даде на граждани, бизнес и институции необходимите отговори за процеса.

Министерството на туризма вече организира ключови конференции и дискусии, сред които Националната конференция „Българският туризъм и присъединяването към Еврозоната“ и международната среща „Бъдещето на туризма в България и Европа“.

Южното Черноморие – пример за партньорство

Министър Боршош подчерта, че провеждането на първата информационна среща в Бургас е символично. Той благодари на кметовете от Южното Черноморие и посочи, че летният сезон е доказал силата на партньорството между държавата, местната власт и бизнеса. „Южното ни Черноморие е ярък пример за това как съвместните усилия могат да гарантират качествен туристически продукт“, допълни министърът.

__________________________________________

Последвайте TravelRadar.bg във FACEBOOK

Последвайте TravelRadar.bg в INSTAGRAM

Последвайте TravelRadar.bg в LINKEDIN

Последвайте TravelRadar.bg в YOUTUBE

Related Posts
иновативна туристическа платформа Кюстендил QR код
Вижте още

Кметът на Кюстендил представи туристическа платформа и предложи национален QR код за всички входни точки на България на конференцията „Дестинация България на фокус за 2026 г.“

Иновации в туризма, представени от кмета инж. Огнян Атанасов Кметът на община Кюстендил инж. Огнян Атанасов представи иновативната…
Вижте още

Дестинация България на фокус за 2026 г.

Започна форумът, посветен на най-значимите събития за утвърждаване на туристическа дестинация България Събитието се организира с институционалната подкрепа…
Total
0
Share