По време на дискусията на тема „Българският туризъм и присъединяването на България към еврозоната„, д-р Мартин Захариев – заместник-председател на Управителния съвет на НБТ, сподели:
Роудшоу за еврозоната
„Аз апелирам това роудшоу да тръгне, да запали колите и да отиде в провинцията. България има много места, които не са подготвени да приемат еврото, имат страховете, най-вече в бизнеса, най-вече сред малки и средни предприятия, в бизнеси, които са до 9-10 души“.
„90 процента от българския туризъм са малки и средни предприятия. Тези хора нямат грамотността, не защото не са подготвени образователно, просто, защото никой не е говорил с тях как да преструктурират счетоводството, кредитите си“, добави Захариев.

„членството на България в еврозоната ще бъде подобряване на качеството на работа на институциите у нас.“
Това посочи заместник-министърът на финансите Методи Методиев. Според него туристическият сектор може да играе важна роля в комуникационната и информационна кампания, насочена към обществото, тъй като според оценки на Министерство на финансите, едни от най-положителните ефекти от приемането на еврото се очаква да се систематизират в сектора на туризма.
Комуникационната стратегия относно еврозоната предвижда разгръщане под формата на над 100 събития в цяла България, роудшоу в 28-те основни областни центрове, събития по Черноморието и планинските региони.