аутизъм авиокомпания

Emirates става първата авиокомпания сертифицирана да обслужва хора с аутизъм

Emirates обяви, че ще стане първата авиокомпания в света с удостоверение за аутизъм, стремейки се да направи пътуването по-достъпно за всички.

За много членове на глобалната общност на аутизма международното въздушно пътуване е изключително предизвикателство или нещо, което трябва да се избягва напълно, поради високото ниво на сетивни стимули, които могат да бъдат включени.

  • Проучване на AutismTravel.com разкри, че 78% от семействата се колебаят да пътуват или да посетят нови места
  • 94% от анкетираните биха си взели повече ваканция, ако имаха достъп до места, където персоналът е обучен и сертифициран за аутизъм.

достъпно пътуване за всички

Emirates ще стане официално първата в света сертифицирана авиокомпания за аутизъм™, канейки клиенти с аутизъм и сензорна чувствителност да изпитат безпроблемните услуги и персонализираното гостоприемство на Emirates, което прави пътуването по-достъпно за всички.

Тази инициатива е в отговор на предизвикателствата, пред които са изправени хората с аутизъм при международни пътувания, и подкрепя амбицията на Дубай да стане най-достъпната дестинация в света.

Какво представлява удостоверението за авиокомпания, сертифицирана за аутизъм?

Emirates работи съвместно с Международния борд за акредитация и стандарти за продължаващо образование (IBCCES) за провеждане на преглед и одит на своите услуги. Този процес включва обучение на персонала и въвеждане на нови стандарти, които обхващат цялото пътуване – от наземните услуги до тези на борда.

Обучение на персонала на Emirates

  • Над 30 000 служители на Emirates, включително кабинен и наземен екипаж, ще преминат специализирано обучение за повишаване на осведомеността относно аутизма и сензорните чувствителности.
  • Целта е поне 80% от персонала, който има пряк контакт с клиенти, да завърши програмата, за да осигури по-добро обслужване на пътниците с аутизъм и техните семейства.

Нови услуги за клиенти с аутизъм

Emirates планира да въведе „сензорни ръководства“ – дигитални помощници, които ще помагат на пътниците да се ориентират в различните среди и да планират пътуването си според индивидуалните си нужди.

  • През 2025 г. се очаква въвеждането на сензорни продукти на борда, като играчки или помощни средства, които да намалят стреса и да подобрят комфорта на пътуващите.

Тези усилия на Emirates са насочени към създаване на по-приветлива и достъпна среда за всички пътници, включително тези с аутизъм и сензорни чувствителности.

Свързани публикации
Общо
0
Споделете