Последни новини
Wizz Air Travelfusion партньорство

Wizz Air разширява клиентската си база с милиони нови пътници чрез партньорство с Travelfusion

Ново сътрудничество за по-достъпни пътувания

19 август 2025 г., София – Wizz Air, най-екологичнo устойчивата авиокомпания в региона на Европа, Близкия изток и Африка, обяви ново стратегическо партньорство за продажби и резервации с Travelfusion, най-големия в света агрегатор на самолетни билети. Сътрудничеството вече е достъпно на всички пазари и има за цел да направи пътуването още по-достъпно, изгодно и удобно за пътниците.

Пазарен контекст и нужда от партньорство

Според данни:

  • 45% от резервациите в Европа се осъществяват чрез външни търговски канали като онлайн туристически агенции (OTA);
  • 72% от пътниците в световен мащаб предпочитат да резервират онлайн.

Това е първото по рода си стратегическо партньорство на Wizz Air с агрегатор на съдържание, което представлява ключова стъпка в обновената ѝ търговска стратегия.

Какво предлага партньорството

Чрез интеграцията с мрежата на Travelfusion Wizz Air ще предоставя своите тарифи и услуги на по-широк кръг клиенти, включително:

  • големи онлайн туристически агенции (OTA),
  • компании за управление на пътувания (TMCs),
  • онлайн инструменти за резервации (OBTs),
  • туроператори.

Travelfusion от своя страна получава достъп до разширяващата се мрежа и услугите на една от най-бързо развиващите се нискотарифни авиокомпании в Европа.

Изявления от двете компании

Силвия Москера, търговски директор на Wizz Air, подчерта значението на сделката:

„Горди сме, че правим полетите на Wizz Air по-видими и достъпни за клиентите, които използват външни платформи за резервации. Сътрудничеството с Travelfusion е първа стъпка към по-широк достъп до нашите изгодни тарифи в съответствие с инициативата Customer First Compass.“

Тя добави, че през последната финансова година авиокомпанията е превозила над 68 милиона пътници чрез мрежа от над 200 дестинации и през тази година целта е да се достигне 75 милиона.

От страна на Travelfusion, вицепрезидентът по търговски дейности Ейтан Бикачи Барух заяви:

„Много се радваме да обявим това ключово партньорство. То ще позволи разпространението на офертите и услугите на нискотарифни авиокомпании до нашата глобална мрежа от агенции. Каним всички туристически агенции да се възползват от уникалните предложения на Wizz Air.“

Технология и бъдещи планове

Иновативната технология за дистрибуция на Travelfusion осигурява:

  • бърз достъп до съдържание,
  • ефективност при резервациите,
  • мащабност на предлагането.

Wizz Air и Travelfusion вече планират допълнителни подобрения през втората половина на 2025 г., включително:

  • по-добра свързаност с агенциите,
  • подобрено обслужване на клиентите,
  • разширяване на мрежата от маршрути.

С това партньорство Wizz Air затвърждава своя ангажимент за устойчив и ефективен растеж, предлагайки достъпни пътувания и прозрачни услуги за все повече пътници в Европа и извън нея.

__________________________________________

Последвайте TravelRadar.bg във FACEBOOK

Последвайте TravelRadar.bg в INSTAGRAM

Последвайте TravelRadar.bg в LINKEDIN

Последвайте TravelRadar.bg в YOUTUBE

Related Posts
Total
0
Share