Последни новини
Wizz Air 250-и самолет

Wizz Air представи 250-ия си самолет и бележи напредък към разширяването си до флотилия от 500

28 ноември 2025 г., София/Будапеща – Wizz Air, най-бързо развиващата се европейска авиокомпания и лидер в Централна и Източна Европа, представи своя 250-и самолет. Това е ключов момент в историята на авиокомпанията, който я поставя на половината път към голямата ѝ цел – флотилия от 500 самолета. Постижението подчертава устойчивия растеж на Wizz Air и поставя начало на нов етап в разширяването на възможностите за достъпни пътувания.

Значението на 250-ия самолет

Достигането на 250 самолета е доказателство за дългосрочната амбиция на авиокомпанията, последователната ѝ стратегия за развитие и приноса на хиляди служители и партньори. Това е ясен сигнал за успешното предефиниране на достъпното пътуване и бъдещия потенциал за разширяване.

Изявление на Йозеф Варади

„250-ият самолет е много повече от това просто да добавим още един самолет към флотилията ни – това е важен момент в историята на Wizz Air“, заяви Йозеф Варади, главен изпълнителен директор.
Той подчерта, че това постижение е резултат от смели решения, иновации и екипна работа.
Wizz Air планира да удвои флотилията си през следващото десетилетие, като продължи да предлага достъпни полети:
„Бъдещето зависи от нас. Let’s WIZZ!“

Поздравления от Airbus

Йохан Пелисие, президент за Европа в Airbus, поздрави Wizz Air за постижението и подчерта значението на двудесетгодишното партньорство между двете компании.
Предстои доставката на още над 260 самолета от семейството на A320, включително високоефективни модели A321neo, които са ключови за икономичността и разширяването на Wizz Air.

Партньорство със SMBC Aviation Capital

Питър Барет, главен изпълнителен директор на SMBC Aviation Capital, отбеляза:
„Това постижение е доказателство за силата на нашето дългогодишно партньорство и впечатляващата история на растеж на Wizz Air.“

Специална ливрея и глобален дизайнерски конкурс

По време на събитието беше представена и специалната юбилейна ливрея, създадена чрез глобален дизайнерски конкурс на Wizz Air. В него участваха стотици дизайнери, фенове и служители от цял свят. Новата визия разказва визуална история за пътя, който авиокомпанията е извървяла, и за бъдещето ѝ.

Кампания с до 30% отстъпка

По повод събитието Wizz Air стартира мрежова кампания с до 30% отстъпка на избрани полети за периода декември 2025 г. – 26 март 2026 г.
Билетите вече се продават на wizzair.com и в мобилното приложение.

Бъдещето на Wizz Air

С поглед към следващите цели, Wizz Air планира да се разширява там, където търсенето е най-силно, използвайки предимствата на младата си и модерна флотилия Airbus.
Авиокомпанията поставя фокус върху:

  • точността,
  • надеждността на операциите,
  • подобряването на клиентското преживяване.

Wizz Air влиза в новата глава от своето развитие със същия пионерски дух, който я доведе до постигането на 250-ия самолет.

__________________________________________

Последвайте TravelRadar.bg във FACEBOOK

Последвайте TravelRadar.bg в INSTAGRAM

Последвайте TravelRadar.bg в LINKEDIN

Последвайте TravelRadar.bg в YOUTUBE

Related Posts
Total
0
Share