Saudia стойността на бранда

Стойността на бранда Saudia достига 1,1 милиарда долара със забележителен ръст от 34%

Ускоряване на развитието чрез иновации и стратегическо лидерство

Saudia, националната авиокомпания на Саудитска Арабия, отбеляза значително постижение, достигайки стойност на марката от 1,1 милиарда долара. Това представлява увеличение с 34% спрямо предходната година и отразява нарастващата роля на авиопревозвача в глобалната авиационна индустрия.


Оценка от Brand Finance за 2025 г.

Този ръст е признат от Brand Finance, водеща независима консултантска компания за оценка на марки. В своя годишен доклад за 2025 г., тя включи Saudia сред най-силните авиомарки в света, като оценката обхваща:

  • бизнес представяне
  • стратегически инициативи
  • възприятие на публиката
  • цялостна сила на марката

Ключови фактори за успеха на Saudia

Сред постиженията, допринесли за впечатляващия ръст на стойността на марката, се открояват:

  • Историческата сделка с Airbus за 105 нови самолета, с което се подобрява капацитетът на флота
  • Иновативният тематичен парк BLVD Runway, който постигна безпрецедентна ангажираност в Кралството
  • Признание от Skytrax за „Най-усъвършенствана авиокомпания в света за 2024 г.“
  • Постоянно високи нива на точност на полетите (OTP)
  • Награди за изключително клиентско изживяване

Тези инициативи засилват позицията на Saudia като лидер в индустрията и утвърждават репутацията на компанията за качество и иновации.


Изявление от маркетинг директора

Халед Таш, главен маркетинг директор на Saudia Group, заяви:

„Постигането на стойност на марката от 1 милиард долара е доказателство за нашите стратегически инициативи и оперативни постижения, както и за непоколебимото доверие и лоялност на нашите гости. Ние в Saudia се ангажираме да разширяваме границите на иновациите в авиацията, като гарантираме, че всяко пътуване с нас е стъпка към съвършенство.“


Saudia удвоява стойността на марката си за 4 години

Авиокомпанията влезе за първи път в класацията Brand Finance Top50 през 2021 г., със стартова оценка от 506 милиона долара. В рамките на четири години, компанията удвоява стойността на марката си, достигайки позиция №32 в глобалната класация за 2025 г.


Успехът на Saudia демонстрира не само стремежа на компанията към устойчив растеж и международно признание, но и отразява по-широките цели на Саудитска Арабия за развитие и трансформация на авиационния сектор. Чрез стратегически партньорства, иновации и клиентска ориентираност, Saudia продължава да се позиционира като ключов глобален играч в авиацията.

__________________________________________

Последвайте TravelRadar.bg във FACEBOOK

Последвайте TravelRadar.bg в INSTAGRAM

Последвайте TravelRadar.bg в LINKEDIN

Последвайте TravelRadar.bg в YOUTUBE

Свързани публикации
Общо
0
Споделете