Saudia най-добра в класа за обслужване

Saudia спечели приза „Най-добра в класа за обслужване и гостоприемство“ на APEX World Class Airlines 2025

Saudia получава признание от APEX World Class Airlines

Националният превозвач на Саудитска Арабия – Saudia, бе обявен за носител на наградата „Най-добра в класа за обслужване и гостоприемство“ за 2025 година от Асоциацията за пътническо преживяване в авиотранспорта (APEX).

  • Признанието е присъдено след като авиокомпанията постига най-висок резултат в тази категория сред всички авиокомпании, признати за APEX World Class за 2025 г.
  • Това потвърждава водещата ѝ роля в световен мащаб в областта на гостоприемството и висококачественото обслужване.

Част от трите ключови стълба на APEX World Class

Наградата „Най-добра в класа за обслужване и гостоприемство“ е един от трите основни критерия за престижния статус APEX World Class, заедно с безопасност и устойчивост. Отличието подчертава изключителната способност на Saudia да предлага ненадминато пътуване – с безупречно обслужване, внимание към детайла и автентично саудитско гостоприемство.


Изявление от Saudia

Росен Димитров, главен директор „Клиентско преживяване“ в „Saudia“ и съветник на Негово превъзходителство Генералният директор на „Saudia“ коментира:

„Това постижение е доказателство за страстта, грижата и отдадеността на всеки член от екипа на Saudia. Ние се стремим да пренапишем представата за пътуване, създавайки персонализирани и незабравими преживявания, които отразяват ценностите на саудитското гостоприемство – топлота, щедрост и гордост. Признанието от APEX World Class е резултат от нашите усилия да направим всяка среща с нашите гости изключителна. Водени от Saudi Vision 2030, ние не само подобряваме преживяването, но и поставяме нови стандарти в световната авиация.“


Похвала от APEX

Главният изпълнителен директор на APEX, д-р Джо Лийдър, заяви:

„След като лично съм преживял забележителното гостоприемство на борда на Saudia, мога да потвърдя тяхната изключителна отдаденост към грижата за пътниците. Saudia е върховият пример за гостоприемство – с автентична саудитска топлота, безупречно обслужване и внимание към всеки детайл.“

Той добави:

„Това признание „Най-добра в класа“ почита отличната работа на целия екип на Saudia. Техните постоянни инвестиции в усъвършенстването на пътуването задават нов глобален стандарт за качество в индустрията.“


Постоянни инвестиции в подобряване на пътуването

Инвестициите на Saudia за подобряване на преживяването обхващат всички аспекти на пътуването – от модернизиране на кабините и високоскоростна свързаност, до внимателно подбрано бордно развлечение и изискана кухня. Тези подобрения са част от по-широка стратегия за трансформация, която цели да предложи гостоприемство от световна класа, да засили глобалната конкурентоспособност и да представи културата и ценностите на Саудитска Арабия на международната туристическа сцена.

__________________________________________

Последвайте TravelRadar.bg във FACEBOOK

Последвайте TravelRadar.bg в INSTAGRAM

Последвайте TravelRadar.bg в LINKEDIN

Последвайте TravelRadar.bg в YOUTUBE

Свързани публикации
Общо
0
Споделете