Нова мярка срещу нарушителите по време на полет
Ryanair, авиокомпания номер едно в Европа, потвърди днес (четвъртък, 12 юни), че въвежда глоба от £500 за нарушители на борда, чието неподходящо поведение води до принудително сваляне от самолета.
Най-голямата и най-точна авиокомпания в Европа
Като най-големият и най-точен превозвач на континента, Ryanair поддържа високи стандарти за комфорт и спокойствие на пасажерите. Пътниците очакват да летят в среда, свободна от излишен стрес и смущения. За съжаление, малък брой непокорни пътници могат да нарушат това преживяване.
Ryanair действа твърдо срещу проблемните пътници
Докато това е проблем в цялата авиационна индустрия, Ryanair декларира ангажимент да предприеме твърди мерки, за да защити както пътниците, така и екипажа. Компанията ще продължи да търси гражданска отговорност от нарушителите, но от днес нататък всеки свален от борда заради поведение ще бъде глобен с минимум £500.
Официално изявление от говорител на Ryanair
„Недопустимо е пътниците да страдат от ненужни смущения заради неприемливото поведение на един човек. За да осигурим спокойна и комфортна среда за нашите пътници и екипаж, въвеждаме глоба от £500 за всеки, който бъде свален от самолета поради нарушаване на реда.
Макар тези инциденти да са изолирани и да се случват при всички авиолинии, нарушенията в толкова тясно и споделено пространство са абсолютно неприемливи. Надяваме се нашият проактивен подход да действа като възпиращ фактор и да елиминира това недопустимо поведение на борда.“
Какво означава това за пътниците?
Новата политика на Ryanair ясно показва:
- Без компромиси с безопасността и спокойствието на полетите
- Ясна отговорност за всички пътници
- Глоба от £500 за неподобаващо поведение
- Потенциални граждански искове от авиокомпанията
Безопасно небе, благодарение на ясни правила
С тази нова мярка Ryanair утвърждава своя ангажимент към безопасността, точността и доброто обслужване, като поставя ясна граница между отговорното поведение и токсичната непокорност на борда. Новата глоба е част от цялостната стратегия на компанията да подобри преживяването на всички, които избират да летят с нея.