Новата зона за храни и напитки на летище „Васил Левски“ – София започва с откриване на Starbucks
СОФ Кънект и SSP поставят ново начало за пътническото изживяване с първия обект от бъдещата търговска зона
София, 23 април 2025 г. – СОФ Кънект, операторът на летище „Васил Левски“ – София, и SSP, водещ световен оператор на заведения за храни и напитки в пътнически хъбове, откриха първото си съвместно заведение – кафетерия Starbucks.

Официално откриване преди майските празници
Кафетерията, разположена в зоната за заминаващи на Терминал 2, беше тържествено открита от:
- Н. Пр. Сюзън Фалатко, временно управляващ Посолството на САЩ в България
- Хесус Кабайеро, главен изпълнителен директор на СОФ Кънект
- Джордж Антониу, управляващ директор на SSP за Източна Европа и Близкия изток
Откриването бележи началото на поетапно разгръщане на нова, модерна търговска зона, насочена към пътническо удобство и качество.

Starbucks поставя началото на трансформацията
„Изключително съм впечатлена от вълнуващите промени, които се случват на Терминал 2. Прекрасно е, че ставам свидетел на това как легендарна американска марка като Starbucks става участник в модернизацията на столичното летище.“, сподели Сюзън Фалатко.

Инвестиция в качество и преживяване
Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на СОФ Кънект, заяви:
„Горди сме да открием символично новата зона с кафене Starbucks, проектирано с мисъл за пътниците. В партньорство с SSP създадохме иновативно преживяване, което отговаря на очакванията на съвременните пътници. Това доказва нашия ангажимент към постигане на 5-звезден рейтинг на летището.“

Богато международно портфолио предстои
Джордж Антониу от SSP подчерта:
„Ще предложим иновативна гама от поръчкови, местни и международни марки. Целта ни е да създадем среда, която улавя духа на гостоприемството и културното наследство на България. Това ще затвърди репутацията ни на този ключов пазар.“
Детайли за новата кафетерия
- Площ: около 250 кв.м
- Капацитет: 110 места
- Дизайн: вдъхновен от природата на районите за отглеждане на кафе – с естествени тонове и извит таван, напомнящ планински терен
- Меню: включва класически напитки като Caramel Macchiato, White Mocha, Cold Latte и Americano
- Организация на пространството: ясно обозначени пътеки за по-бърза и лесна ориентация
Още известни марки предстоят
Партньорството между СОФ Кънект и SSP, започнало през лятото на 2024 г., предвижда откриването на още популярни световни марки:
- Burger King
- TGI Fridays
Ще бъдат допълнени и от международно признати брандове на SSP:
Bar 09-27
Camden Food Co
Levito – Pizza Pasta
Negroni
Ta.Sh.Ba
Upper Crust
Soul & Grain
Dao Dao – Asian Cuisine
Meshana – Taste of Bulgaria