Последни новини
Michelin-звездни вкусове в LOT Business Class

Michelin-звездни вкусове в LOT Business Class – ново изживяване на борда

Michelin-звездни вкусове в LOT Business Class вече са част от премиум услугите на авиокомпанията LOT Polish Airlines. Пътниците в бизнес класа на дълги полети, излитащи от летище „Шопен“ във Варшава, могат да избират основно ястие от специално създаденото Fine Dining меню. Автор на предложенията е Бартос Шимчак, главен готвач на ресторант Rozbrat 20, удостоен с Michelin звезда и отличен като Krug Ambassade.

Michelin-звездни вкусове в LOT Business Class

Кулинарна магия на 10 000 метра височина

LOT Polish Airlines поставя нов стандарт в обслужването на борда, като обединява комфорт и кулинарно изкуство. Новата услуга не само подобрява пътуването, но и популяризира Полша като дестинация за гурме туризъм.

Изабела Лещинска, директор „Развитие на продукта и клиентско изживяване“ в LOT Polish Airlines, споделя:
„Michelin-звездни вкусове в LOT Business Class подчертават полската гостоприемност и култура. Вярваме, че всяко пътуване трябва да е вдъхновяващо – не само крайната дестинация, но и самото изживяване на борда.“

Меню, вдъхновено от полската кухня

Новото Fine Dining меню включва четири прецизно подбрани ястия:

  • Сьомга със скаридена крокета, тиквички и сос от печени чушки
  • Говеждо бургиньон с млади картофи и моркови
  • Телешки рулца с ябълка, мариновани зеленчуци и сос от смръчкули
  • Спаначена лазаня с рикота и лек бешамел

Поръчката на основното ястие трябва да се направи минимум 24 часа преди полета – при резервация, през „Управление на резервация“, в LOT Contact Centre, при агенти за продажби или на летището.

Полска кухня на световно ниво

Главният готвач Бартос Шимчак отбелязва:
„Michelin звездата и партньорството с Krug са огромна чест. С LOT Polish Airlines имаме шанс да покажем на света модерната и изтънчена полска кухня. На 10 000 метра височина пътниците ще усетят нашите вкусове по нов начин.“

Партньорство с Полската туристическа организация

Услугата е разработена в сътрудничество с Полската туристическа организация, партньор на Michelin Guide. Проектът цели не само да обогати преживяването на пътниците, но и да представи Полша като кулинарна дестинация на международната сцена.

Агнешка Валавендер, директор „Маркетинг и комуникации“ в организацията, подчертава:
„Искаме пътниците на LOT да опознаят Полша като модерна и вкусна дестинация, към която ще искат да се връщат отново и отново.“

Новото меню ще бъде достъпно за пътниците до 31 януари 2026 г.

__________________________________________

Последвайте TravelRadar.bg във FACEBOOK

Последвайте TravelRadar.bg в INSTAGRAM

Последвайте TravelRadar.bg в LINKEDIN

Последвайте TravelRadar.bg в YOUTUBE

Related Posts
Total
0
Share