Lufthansa прекратява продажбата на стоки на борда на дълги полети
Решение, продиктувано от икономически съображения
Германският авиопревозвач „Луфтханза“ (Lufthansa) обяви, че скоро ще прекрати продажбата на парфюми, цигари, слънчеви очила и други продукти по време на полетите на дълги разстояния, съобщи ДПА, предаде БТА. Решението е взето по икономически причини.
Lufthansa прекратява бордовите продажби
Говорител на компанията потвърди информацията, като посочи намаляващото търсене и нарастващите разходи за закупуване на стоките като основни фактори за прекратяването на този бизнес модел. Продажбите вече са постепенно спрени по някои маршрути и ще бъдат напълно преустановени до септември 2025 г. Промяната се отнася за основната марка „Луфтханза“.
Край на бордовите продажби на къси и дълги разстояния
Компанията вече не предлага тези продукти по време на полетите на къси разстояния, а сега тази практика ще бъде прекратена и за полетите на дълги разстояния. Въпреки това, онлайн магазинът на Lufthansa, както и магазините на летищата, ще продължат да функционират нормално.
Другите германски авиокомпании запазват продажбите по време на полет
Според ДПА други германски авиокомпании не планират да последват примера на „Луфтханза“. „ТУИ Дойчланд“ (TUI Deutschland) отбелязва високо търсене на продажбите по време на полет, особено за дестинации като Канарските острови. Също така, „Кондор“ (Condor), един от най-големите ваканционни превозвачи в света, заяви, че няма намерение да прекратява продажбите на борда, тъй като финансовите прегледи показват стабилни резултати.