Lufthansa Group представи нова услуга за своите пътници, която ще се прилага незабавно. Авиокомпаниите Lufthansa, SWISS, Austrian Airlines, Brussels Airlines и Eurowings вече интегрират функцията на Apple AirTag за проследяване на багаж в своите процеси. Клиентите могат да използват тази нова функция, за да споделят местоположението на своя AirTag или аксесоар от мрежата Find My, при това частно и сигурно, чрез добре познатите дигитални канали за проследяване на багаж. Авиокомпаниите от групата на Lufthansa интегрират тази информация в своите системи и по този начин предлагат подобрено и дигитализирано проследяване на багаж.
Членът на Изпълнителния съвет и главен търговски директор на Lufthansa Group, Дитер Вранкс, коментира: „Нашият дигитален продуктов екип, известен като ‘Digital Hangar’, състоящ се от около 1000 експерта, предоставя на нашите клиенти нови дигитални услуги, прозрачна информация и поддръжка по време на цялото пътуване всеки месец. Използването на данни от Apple AirTag е един пример за множеството начини, по които ние непрекъснато развиваме клиентското изживяване за всички авиокомпании от нашата група благодарение на иновативни дигитални услуги.“
Оливер Шмит, ръководител на Digital Hangar, добавя: „Благодарение на нашето приложение и уебсайт, пътниците могат бързо и лесно да намерят решения в случай на нередности. През последните няколко месеца успяхме да постигнем значителни подобрения в областта на проследяването на багаж. Интегрирането на данните от използването на Apple AirTag за проследяване на багаж на нашите клиенти отваря нови възможности за по-ефективно и бързо действие.“