JYSK

JYSK България с нова колекция градински мебели. Веригата стъпи на 2 нови континента и открива 5 нови магазина у нас.

Веригата стъпи на 2 нови континента, открива поне 5 нови магазина у нас за 2025 г. и отбелязва 20 години в България.

От стъпването си на българския пазар през 2005 г., JYSK има 57 обекта, включително и онлайн магазина на компанията, с общо над 750 служители.

JYSK България навлиза в сезона с нова градинска колекция и разширява присъствието си у нас

Скандинавската верига за домашно обзавеждане JYSK представи новата си колекция градински мебели и аксесоари за декорация, както и бъдещите си планове за развитие в страната.

  • В колекцията градински мебели 2025 продуктите за сезон пролет/лято са вдъхновени от новите тенденции DRYLANDS и NOMADE, които отразяват стремежите и тревогите на съвременното общество.
  • Светлите и зелени нюанси за открито заемат централно място в колекцията. Любителите на скандинавския дизайн могат да намерят новите серии във всички физически или онлайн магазини на JYSK България.
JYSK

За поредна година колекциите на датската верига подчертават яркостта и простора на живите цветове на природата, създавайки хармонична и приветлива атмосфера.

DRYLANDS

DRYLANDS постига фин баланс между форма и функция, където простотата съжителства с текстура, топлина и луксозна атмосфера. Различни видове камък са на мода, заедно с полирани повърхности, дърво и набраздено стъкло. Графичните елементи играят централна роля, като слънцето, добавящо препратки към лятото, и използването на рибите за графики, вдъхновени от природата. Контрастът се намира в смесването на по-тъмни основни цветове с бяло, черно и тъмно маслинено с жълти и лимонени тонове.

NOMADE

NOMADE е вдъхновена от свободолюбивата същност на бохемския живот и смесва различни стилове, цветове и размери. Крайният резултат е дизайн, който говори на универсален език и разказва историята за това кои сме и откъде идваме. NOMADE
комбинира различни тонове, за да се подчертае значението на петролните и розовите нюанси. Топлата основа придава баланс, а сезонните цветове внасят светлина и яркост в по-тежките, по-тъмни тонове.

Маслинено зеленото е в центъра на новите колекции.

  • Комплектът за отдих TEGLUM предлага стилни възможности за отдих, докато подреждащите се столове INGSTRUP предлагат практично решение за хранене на открито.
  • Иновативните дизайни с въжета и плетени нишки заемат централно място в новите колекции.
  • Мебелите DRUMMEHOLM и STOVNER създават усещане за ефирност и лекота, а
    комплектът FJAND се откроява с неутрална естетика.
  • Новият комплект за почивка DAMFENNER, с плетените си детайли, създава вечен и привличащ вниманието модел, който е отличен избор за всяко външно пространство.
  • Комплектът дивани LILLEHOLM, масата FUGLSAND и столовете RADSTED
    въвеждат свежа актуализация на класическата колекция от твърда дървесина.
    Всички дървени градински мебели на JYSK са сертифицирани по FSC® (FSC® N001715), което гарантира отговорно снабдяване с материали от устойчиво горско стопанство.
JYSK

JYSK България: Планове и разширяване

“JYSK продължава да следва философията на своя основател и 46 години след като Ларс Ларсен стартира този успешен бизнес, компанията все още е водена от желанието си да се развива и да предоставя все по-добри продукти и услуги на своите клиенти. За по-малко от година успяхме да стъпим на два нови континента – Южна Америка и Африка, да затвърдим позициите си в Европа и да дадем възможност на жителите на 50 държави да се докоснат до концепцията hygge като начин на живот. Пожелаваме си тази приказка, чието начало е поставено през 1979 гoдина в Дания, да продължи да носи уют и топлина на още повече любители на скандинавския дизайн.” – каза Мартин Фин Ааманд, Head of Communiciations and PR, JYSK.

JYSK

Фокус върху хората: служители и кариерни възможности

“Продължаваме разширяването си в България и това означава откриване на нови позиции и предлагане на много кариерни възможности за нашите колеги. Обещанието ни към служителите на JYSK е „Донесете отдаденост, срещнете се с възможности“. Tърсим нови колеги, които имат желание за растеж, отдадени са и са готови да учат и да се развиват, за да могат да направят следваща стъпка в кариерата си. За да бъде експанзията ни устойчива, ние вярваме в това да помагаме на служителите да бъдат все по-добри всеки ден и им предлагаме различни програми за развитие, като Програма за таланти, Програма за стажант-мениджър на магазини и Програма за стажант-мениджър на регионални мениджъри. Всеки, който обича да работи с хора и иска кариера в търговията на дребно, ще намери много възможности в JYSK.“, сподели Яна Василева, HR бизнес партньор, JYSK България.

JYSK
Плановете за развитие на JYSK България до края на следващата финансовата
година.

И тази година JYSK България успешно следва стратегията си за отваряне на поне 5 нови обекта годишно, като от началото на 2025 г. до сега бяха открити 4 обекта:

  • в Равда, Велинград, Ботевград и Петрич. Предстои да бъдат отворени още 3 нови магазина – на 15 май в град Бургас, а по-късно през годината още един обект в
    София и един в Козлодуй.
  • В края на този месец магазинът в Пловдив, който понастоящем се намира в Retail Park Raykov, ще бъде преместен в Park Maxx.
  • В рамките на 2025 г. още 5 от обектите на JYSK ще бъдат модернизирани до
    концепция 3.0.
  • Фокусът на веригата у нас за следващата финансова година ще е следването на
    стратегията за откриване на минимум 5 нови магазина и модернизирането на още
    толкова.
  • През есента предстои и отбелязването на 20-годишнината на JYSK България, по който повод веригата подготвя множество изненади за своите клиенти.
  • От продуктова гледна точка, фокус ще са матраците, като предстои обновяване на
    студиото за матраци и добавянето на още артикули, съобразени с очакванията на
    българските потребители.
  • Резултатите и прогнозите от българския пазар продължават да са сред най-добрите
    за веригата на глобално ниво. Към момента за 2025 г. трите най-купувани категории в България са мебели за дома, градинско обзавеждане и домакински стоки.

Експанзията на JYSK в глобален мащаб.

За своето 46-годишно развитие веригата JYSK има над 3 500 обекта в 50 държави в света, в 29 от които оперира директно, а в останалите 21 – посредством свои франчайзи. Само за последната финансова година компанията отваря над 137 нови магазина. От началото на 2025 г. скандинавската верига обяви плановете си за изграждане на дистрибуционен център в Испания, който трябва да е готов до 2028 г., отварянето на обект 100 в Италия, първи магазин в Уругвай, откриване на технологичен хъб в Португалия.


Тази година, в рамките на само два месеца – април и май, JYSK стъпи и на нови два
континента, откривайки първите си магазини там – Уругвай в Южна Америка и Мароко в Африка.


От 2023 г. скандинавската верига JYSK е и на турския пазар, като до днес веригата
откри общо 5 свои магазина там. Retail Manager за JYSK Турция е Любен Мишев, а
дейностите на JYSK в Турция се координират от регионалната организация JYSK
Румъния, България и Турция.

__________________________________________

Последвайте TravelRadar.bg във FACEBOOK

Последвайте TravelRadar.bg в INSTAGRAM

Последвайте TravelRadar.bg в LINKEDIN

Последвайте TravelRadar.bg в YOUTUBE

Свързани публикации
Общо
0
Споделете