Последни новини
AI езикови услуги JR Central

JR Central тества AI езикови услуги за туристи, пътуващи с влака стрела в Япония

AI помощ за чуждестранните пътници

Железопътната компания JR Central, обслужваща централния японски регион Чубу, обяви тестово въвеждане на AI езикови услуги за туристи на токийската гара „Шинагава“. Новата инициатива цели да улесни пътниците, които използват високоскоростните влакове „Токайдо шинкансен“.

Как ще функционира услугата

Постоянно увеличаващият се поток от чуждестранни туристи ще може да получи достъп до специален сайт чрез сканиране на QR код, поставен на ключови места в гарата.
Чатбот с изкуствен интелект ще предоставя:

  • информация за железопътните услуги,
  • разяснения за закупуване на билети,
  • инструкции за превоз на по-голям багаж.

Пробен период и поддържани езици

Тестовият период ще продължи от средата на декември до средата на март.
Услугата ще бъде достъпна на английски, китайски, корейски, френски и испански език. Освен това информацията ще се адаптира според местоположението на пътника, а на английски ще се предлагат и коментари за историята и културата на районите по маршрута на шинкансена.

Потенциално бъдещо разширяване

От JR Central заявяват, че след приключването на тестовата фаза ще решат дали да разширят вида информация и обхвата на услугата в бъдеще.

__________________________________________

Последвайте TravelRadar.bg във FACEBOOK

Последвайте TravelRadar.bg в INSTAGRAM

Последвайте TravelRadar.bg в LINKEDIN

Последвайте TravelRadar.bg в YOUTUBE

Related Posts
Total
0
Share