Последни новини
рекламната дейност на летищата Варна и Бургас

“Фрапорт Туин Стар“ и IAAC подписаха дългосрочно партньорство за развитие на рекламната дейност на летищата Варна и Бургас

„Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД и International Airport Advertising Corporation Ltd (IAAC) официално подписаха 8-годишно споразумение за управление и развитие на рекламната дейност на Летище Варна и Летище Бургас.

Договорът влиза в сила от 1 януари 2026 г. и представлява важен етап в дългосрочната стратегия за търговско развитие и подобряване на пътническото преживяване на двете летища.

Съгласно споразумението IAAC поема пълната оперативна и инвестиционна отговорност за рекламната дейност, включително модернизацията и разширяването на дигиталните и статични рекламни формати. Партньорството е насочено към въвеждане на иновативни и висококачествени рекламни решения, които допринасят за по-добра ориентация, по-висока естетика и по-ефективна търговска среда в терминалите, както и за устойчив ръст на неавиационните приходи.

Сътрудничеството подкрепя визията на „Фрапорт Туин Стар Еърпорт Мениджмънт“ АД за развитие на търговските дейности на летищата Варна и Бургас чрез използване на международен опит, решения, базирани на пазарни анализи, и значителни капиталови инвестиции, при запазване на уникалната, модерна и запомняща се летищна визия.

Двете страни подчертаха, че дългосрочният характер на договора създава стабилна рамка за инвестиции, иновации и тясно партньорство, от което ще спечелят пътниците, авиокомпаниите, търговските оператори и рекламодателите.

__________________________________________

Последвайте TravelRadar.bg във FACEBOOK

Последвайте TravelRadar.bg в INSTAGRAM

Последвайте TravelRadar.bg в LINKEDIN

Последвайте TravelRadar.bg в YOUTUBE

Related Posts
Total
0
Share