Eurowings, най-голямата авиокомпания за ваканционни полети в Германия и част от Lufthansa Group, обяви значително разширяване на бизнеса си с основаването на собствен туроператор под името Eurowings Holidays. Новата компания, Eurowings Holidays GmbH, вече е регистрирана в търговския регистър в Кьолн и ще започне официално дейност на 1 април 2025 г.
Ново начало с доказан опит
С този стратегически ход, Eurowings отбелязва важен момент в развиващия се туристически сектор. Eurowings Holidays GmbH ще поеме персонала и туристическите IT системи на известния медиен и туристически предприемач Карлхайнц Кьогел в Баден-Баден. Сред екипа на новата компания ще работят около 100 експерти, като повече от 50 от тях ще бъдат прехвърлени от Binoli GmbH, дъщерно дружество на HLX Group на Кьогел.
Карлхайнц Кьогел, основател на туроператора L’Tur и пионер в динамичния модел за туроператори, предоставя доказан опит в индустрията. След като от 2020 г. HLX Group изгради бранда Eurowings Holidays, той успя да го наложи като важен играч на туристическия пазар в Германия.
Гъвкави почивки за над 20 милиона клиенти
Под шапката на Lufthansa Group, Eurowings Holidays ще предложи персонализирани почивки за над 20 милиона клиенти, които досега основно са резервирали полети с Eurowings. В бъдеще ще се предлагат гъвкави туристически пакети, които включват не само полети, но и хотелско настаняване, трансфери и други услуги. Със своите ниски депозитни изисквания, опции за безплатна промяна на резервациите и изгодни условия за анулиране, Eurowings Holidays предлага максимална гъвкавост в планирането на почивки.
Евровингс планира да използва силата на дигитализацията и иновациите в своята бъдеща стратегия. Eurowings Digital GmbH, базирана в Кьолн, ще играе важна роля в развитието на компанията с експертиза в електронната търговия, анализ на данни и изкуствен интелект.
Разширяване на туристическата експанзия
Разширението на туристическите услуги на Eurowings идва в подходящ момент. Под ръководството на изпълнителния директор Йенс Бишоф, авиокомпанията се трансформира от бизнес фокусиран оператор до лидер във ваканционните полети. С база в Палма де Майорка и повече от 400 седмични връзки, Eurowings затвърди позицията си като предпочитана авиокомпания за ваканционни дестинации.
Според Йенс Бишоф: „Комбинираме водещата си позиция във ваканционните полети с отлична експертиза в туристическите пакети и дигитализацията. Така укрепваме бизнес модела си и се развиваме като иновативна сила в растящия туристически пазар.“