България е единствената чуждестранна дестинация, включена в лятното издание на турския всекидневник Milliyet – едно от най-влиятелните и авторитетни медийни издания в Турция. Представянето е резултат от активна кампания на Министерството на туризма и Националното туристическо представителство в Истанбул, насочена към популяризиране на Южното Черноморие сред турските туристи.
100 000 броя списание – с фокус върху България
Специалното издание „Летният полъх на Milliyet“ е отпечатано в 100 000 екземпляра и е изцяло посветено на темата за летните пътувания. В него се включват рекламни материали, статии и снимки, които представят Южното Черноморие като модерна и привлекателна дестинация за:
- СПА туризъм
- Културен туризъм
- Морски отдих
Турция – стратегически пазар за българския туризъм
„Турция е стратегически пазар за българския туризъм. Присъствието на България в Milliyet е ясен знак за засиления интерес и резултат от последователната ни работа“, сподели министърът на туризма Мирослав Боршош.
Той допълни, че Южното Черноморие е избрано неслучайно – регионът съчетава море, минерални извори, богата културна история и качествена инфраструктура, което го прави конкурентна и гостоприемна дестинация за турския туристически пазар.
Силно присъствие в медийните канали на Турция
Milliyet е издание с дългогодишна история и доверие сред турската аудитория, разпространявано в над 12 000 търговски обекта във всичките 81 провинции на страната. Освен печатното издание, медията има и силно дигитално присъствие чрез:
- Уебсайта Milliyet.com.tr
- Мобилното приложение Milliyet e-gazete
Част от цялостната стратегия за привличане на съседни пазари
Кампанията е част от дългосрочната стратегия на Министерството на туризма, насочена към входящ туризъм от съседните държави. Използвайки влиятелни медийни канали и партньорства с местни власти, България утвърждава своя имидж на:
- Достъпна
- Безопасна
- Разнообразна
- Гостоприемна дестинация
Идеална както за краткосрочни пътувания, така и за летен отдих.