Lufthansa с ново меню в бизнес класа от 26 февруари

От 26 февруари 2025 г., Lufthansa с ново меню в бизнес класа на къси и средни разстояния, което обещава по-голямо разнообразие от топли и студени ястия. Пътниците ще могат да се насладят на обновено меню с предястия, основни ястия и десерти, което комбинира местни кулинарни традиции с европейски вкусове. В разработването на ястията участва известният готвач Йохан Лафер, заедно с кулинарния екип на Lufthansa и партньора по кетъринг Gate Gourmet. Използват се внимателно подбрани висококачествени съставки от различни региони на Европа.

По-голям избор за пътниците в бизнес класа

На полети с продължителност около два часа, пътниците на Lufthansa в бизнес класа ще имат достъп до по-богат избор от вегетариански и невегетариански студени ястия. За полети с продължителност над три часа, пътниците ще могат да избират между три топли ястия, вместо досегашните две. Това значително разширява възможностите за избор и удовлетворява различни вкусове.

Предварителна поръчка на ястия с „Pre-Select“

Lufthansa въвежда и иновативната услуга „Pre-Select“ за къси и средни разстояния, която дава възможност на пътниците в бизнес класа да избират и предварително да поръчват до девет различни топли ястия преди полета. Тази функция е безплатна и може да се използва удобно от вкъщи за полети с продължителност над два часа. „Pre-Select“ позволява по-голямо персонализиране на изживяването, като същевременно допринася за по-устойчиво използване на хранителни продукти. По-доброто планиране на зареждането на храна помага за намаляване на излишъка и изхвърлянето на храни.

Акцент върху устойчивостта и регионалния произход

„Въвеждането на ‘Pre-Select’ на късите и средни маршрути подчертава нашето непрекъснато усилие да предложим на пътниците в бизнес класа последователно високо качество и унифицирано изживяване“, коментира Каролин Дришел, Старши вицепрезидент на отдел „Клиентско изживяване“ в Lufthansa. Тя също така отбелязва, че подобна услуга вече се предлага на полетите на SWISS и е в процес на въвеждане и за Austrian Airlines.

Хайко Райтц, Главен директор по клиентско обслужване на Lufthansa, допълва: „Когато разработвахме новите ястия, поставихме особен акцент върху регионалния произход и устойчивостта. Съзнателно избрахме местни и подбрани европейски продукти. Пътниците в бизнес класа могат да очакват едно истинско кулинарно удоволствие на борда.“

Промяната на Lufthansa с ново меню в бизнес класа демонстрира ангажимента на авиокомпанията към предоставяне на висококачествено пътническо изживяване и устойчиво развитие, като същевременно предлага по-голямо кулинарно разнообразие за своите клиенти.

Свързани публикации
Общо
0
Споделете