Ефект на „Белият лотос“: Как сезон 3 на популярния сериал влияе на туризма в Тайланд

С новото начало на сезон 3 на хитовия сериал „Белият лотос“ на 17 февруари 2025 г., феновете на поредицата са развълнувани не само заради драматичните обрати и напрежението, които сериалът предлага, но и заради уникалната нова локация – Тайланд. Както в предишните сезони, така и сега, сериалът продължава да влияе върху избора на туристически дестинации по света, създавайки така наречения ефект на „Белият лотос“.

След като бе обявено в средата на 2024 г., че Тайланд ще бъде локацията за третия сезон, търсенето на полети и резервации за страната скочи рязко. Хотелски платформи съобщават за незабавно увеличение на интереса към резервации, особено за Four Seasons Resort Koh Samui – един от основните снимачни обекти. Подобен ефект вече беше наблюдаван в сезон 2, заснет в луксозния хотел Four Seasons San Domenico Palace в Сицилия, който след излъчването на сериала беше напълно резервиран за шест месеца напред.

Four Seasons Koh Samui – Thailand, снимка: Four Seasons Koh Samui

Екзотичният чар на Тайланд и богатата му култура правят страната идеалното място за следващата глава от драматичната история на богатите гости и служителите в измисления курорт „Белият лотос“. Сюжетът отново обещава вълнуващи обрати, включително убийства, интриги и луксозни преживявания, които привличат зрителите към идеята за мечтана ваканция в подобни условия.

Сет-Джетинг – Какво е това и защо се превръща в тенденция?

Сред основните снимачни обекти на новия сезон е луксозният курорт Four Seasons Resort Koh Samui, който служи като основна сцена за събитията в сериала. Там зрителите ще могат да видят великолепни гледки към океана, изискани ресторанти и невероятни вили с частни басейни. Освен това, HBO разкрива, че някои от ключовите сцени са заснети в други известни курорти като Anantara Lawana и Anantara Bophut.

Four Seasons Koh Samui – Thailand, снимка: Four Seasons Koh Samui

От ефектните сцени на залез на плажа до оживените градски кадри от Банкок, Тайланд се превръща в сцена за едни от най-интензивните и зрелищни моменти в поредицата. Туристическите агенции вече предлагат тематични пакети, вдъхновени от сериала, което допълнително ще увеличи потока на туристи към страната.

Тайланд вече отбелязва значителен ръст на международния туризъм. През 2024 г. страната посрещна над 35 милиона туристи, като очакванията за 2025 г. са още по-високи. Това доказва, че т.нар. ефект на „Белият лотос“ не само завладява зрителите по света, но и стимулира реални икономически ползи за дестинациите, в които сериалът се снима.

Свързани публикации
Общо
0
Споделете